Nieuwe website voor dagbesteding!

“Hoe zorgen we ervoor dat we onze dagbesteding perfect vertalen naar een website die zowel gericht is op cliënten als op consumenten? Want we merken dat cliënten en verwanten steeds meer hun eerste indruk opdoen op onze website en de huidige website zorgt ervoor dat cliënten afhaken terwijl we een hele leuke en unieke dagbesteding zijn.” Deze vraag stelde Carolien van dagbesteding Bakje T ons. Juist door het bundelen van onze expertise op gebied van marketing, design en praktijkervaring, wisten wij dat we samen het Bakje T gevoel perfect zouden gaan neerzetten!

Samen op zoek naar het échte Bakje T gevoel

Met een professionele website de cliënt ‘verleiden’

Bakje T uit Sint-Oedenrode bestaat nu 2 jaar en is een dagbesteding in de vorm van een theewinkel. Nadat dagbesteding Bakje T uit Sint-Oedenrode zich had aangemeld op Jouwdagbesteding hadden we al snel contact met elkaar. Nu 2 jaar na de oprichting was het tijd voor de volgende stap: een mooiere website die zorgde voor een professionele online zichtbaarheid, maar wel met het echte Bakje T gevoel. Cliënten zullen zich juist nu veilig vanuit thuis via Jouwdagbesteding gaan oriënteren. Is eenmaal de interesse gewekt dan is de kans heel groot dat ze zich verder gaan verdiepen op de website van Bakje T zelf.

De uitdaging: optimaal inspelen op de klantenreis van de websitebezoeker

Bakje T bediend twee doelgroepen: de cliënten met als doelgroep gehandicapten, autisme en ouderen. Maar ze bedienen ook de consument. Dit betekent dat we op die manier de website ook moeten inrichten, zodat zowel cliënten als consumenten zich thuis voelen. Daarom is er vol ingezet op herkenbaarheid door middel van afbeeldingen, korte teksten en concrete call-2-actions. 

Aan de slag!

Precies zoals we het bij Jouwdagbesteding het liefste willen: daadkrachtig te werk zonder teveel marketing BLA-BLA. Dit betekent dat we na een eerste kennismaking direct aan de slag gaan met de eerste digitale ontwerpen en diverse schetsen. Nadat deze schetsen ter goedkeuring aan Bakje T zijn voorgelegd, is de website verder online uitgewerkt. Vanzelfsprekend hebben we nauw contact gehouden met Bakje T en is er bijgestuurd daar waar nodig. Toen de website voor 80% klaar was, is er een laatste sessie ingepland waarop alle 4 de begeleiders hun feedback konden geven. Ook zijn er extra foto’s door onze fotograaf Ruben geschoten voor verdere professionaliteit.

(Online) Identiteit

Door goede vragen te stellen en in de spiegel te kijken, is de identiteit van Bakje T tot in perfectie neergezet.

Website

De website is het visitekaartje van jouw dagbesteding. Online én offline zijn perfect gecombineerd.

Fotografie

Een foto zegt meer dan duizend woorden. Doormiddel van passende beelden is het Bakje T gevoel neergezet.

Het eindresultaat

 

Op naar online succes anno nu

We zijn blij en trots op het feit dat we Bakje T hebben geholpen met de digitale transitie anno nu. Met name zijn we trots op het feit dat we precies het Bakje T gevoel neer konden zetten en hoewel het maken van een website lastig is, alles begrijpelijk hebben kunnen houden. Juist met dit soort trajecten is een open en heldere communicatie het belangrijkste, zodat we samen naar het einddoel kunnen werken. De website van Bakje T speelt in op de klantreis van cliënten en consumenten!

We halen alles voor je uit de kast

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Neem vrijblijvend contact met ons op

2 + 8 =